شارژ ایرانسل

فال حافظ

 

صفحه اصلی

ايميل ما

آرشيو مطالب

طراح قالب

 
  کاربر مهمان، خوش آمديد!

منوی اصلی
لينکهاي سريع
صفحه نخست
ايميل ما
آرشيو مطالب
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
طراح قالب

آرشیو ماهانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های pc و آدرس games79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

لوگوی دوستان


آمار بازدید

تبلیغات





دانلود بازی The Expendables 2 Videogame چهار قهرمان حرفه ای

 دانلود بازی The Expendables 2 Videogame

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|SKIDROW |
|کرک مولتی پلیر اضافه شد |

نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 18:27
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Dead Space 3 برای PC
 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Space 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Space 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 


نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:31
 

ادامه مطلب


دانلود بازی کانتر1.6

حجم فایل: 267 مگابایت
پسورد فایل: www.cs.besttools.ir

براي دانلود روي لينك زير كليك كنيد!!

دانلود Counter-Strike_1.6

منبع:professionalgamers.blogfa.com


نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:26
 


دانلود نسخه فشرده بازی gta iv برای کامپیوتر با لینک مستقیم’

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کن

نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:21
 

ادامه مطلب


زمان انتشار بازی gtav

 

استدیو راکستار خالق سری GTA امروز اعلام کرد عنوان GTA V در تاریخ 17 سپتامبر 2013 برای پلتفورم های X360 و PS3 منتشر خواهد شد.

با توجه به این که چندی پیش اعلام شده بود که این عنوان در بهار 2013 منتشر خواهد شد.

در ادامه راکستار گفته که:

“GTA V  یک بازی متفاوت و بلندپروازانه هستش و ما برای تکمیل کردن کامل ان نیاز به زمان کافی داشتیم. ما میدانیم که نسبت به این تاخیر مایوس شدید اما به ما اعتماد داشته باشید و از حمایت های شما سپاسگزاریم. ”


نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:16
 


دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت|

|به همراه DLC v2 ، موسیقی متن بازی و دفترچه راهنمای بازی|

|آپدیت ورژن ۱٫۱ بازی Update 1.1-FiGHTCLUB به پست افزوده شد|

 

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

 

dvd دانلود بازی Batman Arkham City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Batman Arkham City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 



نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:8
 

ادامه مطلب


دانلود بازی جدید افسانه جیمز باند James Bond 007 Legends
دانلود بازی جدید افسانه جیمز باند James Bond 007 Legends

نوشته شده توسط games79 در چهار شنبه 12 تير 1392

و ساعت 21:4
 

ادامه مطلب


....................

اگر از امکانات این وبلاگ استفاده کنید با فایرفاکس وارد شوید اگر ندارید به ادامه مطلب بروید ودانلود کنید


نوشته شده توسط games79 در دو شنبه 10 تير 1392

و ساعت 20:39
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC

 

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

 

dvd دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

این بخش خیلی Hit & Run مانند بود و اگر کمی مکث می کردید، توسط تعداد زیادی دشمن محاصره می شدید. کمی بعد چشمانمان به جمال Optimums Prime روشن می شود! او نسبت به بازی قبل تغییری نکرده و هنوز هم همان رهبر قدرتمند Autobotها است. Decepticonها در نسخه قبل پیروز شدند و برای Autobotها این به معنی ترک Cybertron و کوچ به The Ark بود که در حقیقت یک سفینه بسیار بزرگ است. خوشبختانه Prime همچنان چند عضو وفادار نیرومند دارد. نیرویی مثل Metroplex که در حقیقت می توانید آن را در بازی هدایت کنید تا به طور مثال ساختمان ها و سفینه های دشمنان را از بین ببرید. Metroplex نیروی پرتاب راکت و لیزر دارد. نبردهای تن به تن را در قالب Grimlock می بینیم. او وسط یک جنگ با اسلحه های گرم از شمشیر و سپر استفاده می کند، اما این به معنی ضعیف بودن او نیست.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند. Transformers: Fall of Cybertron امسال برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 10 GB Free Space


نوشته شده توسط games79 در یک شنبه 9 تير 1392

و ساعت 1:17
 

ادامه مطلب


‘دانلود بازی مورتال کمبت 5 برای کامپیوتر’

 

 

بازی مورتال کمبت ۵ | Mortal Kombat 5 Deadly Alliance + کم حجم+ کرک شده+ تست شده

 

بازی مورتال کمبت 5 | Mortal Kombat 5 Deadly Alliance

 

توضیحات بازی : مورتال کمبات یکی از زیباترین و محبوبترین بازی های سبک مبارزاتی در تمام دنیا محسوب می شود که طرفداران بی شماری را در سرتاسر دنیا به دارد.مرتال کمبات ۵ یکی از بهترین بازی های  این سری محبوب می شود که توانسته نظر همه را به خود جلب کند.گرافیک عالی و عجیب بازی یکی از نقاط مثبت بازی محسوب می شود در کنار مبارزات ستنگین و نفس گیر لحظات زیبایی را برای شما رغم می زند. شما بایستی در نبردی سخت برای نجات زمین شرکت نمایید. یکی از ۱۵ کاراکتر بازی مانند لیوکنگ افسانه ای و اسکوریبون قدرتمند را که هریک از آنها تواناییها و مهارت های مخصوص به خود را دارند را نتخاب نمایید. با انتخاب هر کاراکتر در بازی یک نفره   شرکت نمایید و در نبردی طاقت فرسا با مشکلات متفاوت و پایان های منحصر بفرد برای هر کاراکتر  دست و پنجه نرم کنید. می توانید یک دوست در بازی چند نفره انتخاب نموده یا اینکه ببینید چه مدتی می توانید در حالت  پایداری تاب بیاورید.

 

بازی مورتال کمبت 5 | Mortal Kombat 5 Deadly Alliance

 

بازی مورتال کمبت 5 | Mortal Kombat 5 Deadly Alliance

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

نوشته شده توسط games79 در یک شنبه 9 تير 1392

و ساعت 1:14
 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره



لوگوی ما



جستجو

     

پیوند های روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

لیست تمام پیوند ها



صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها |  ذخيره صفحه |  لينك آر اس اس  |  طراح قالب

 

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by games79
Design By : wWw.Theme-Designer.Com