شارژ ایرانسل

فال حافظ

 

صفحه اصلی

ايميل ما

آرشيو مطالب

طراح قالب

 
  کاربر مهمان، خوش آمديد!

منوی اصلی
لينکهاي سريع
صفحه نخست
ايميل ما
آرشيو مطالب
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
طراح قالب

آرشیو ماهانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های pc و آدرس games79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

لوگوی دوستان


آمار بازدید

تبلیغات





از این که وبلاگ.........

 

 

من انتخاب کردید.............

 

 

ممنونم...............

 

 

ومن این به شما..................

 

 

تقدیم میکنم.............

´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

 

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

 


نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 12:7
 


 

اگه نظر نگزاری با این تفنگ میکشمت
._|\____________________,,_
../ `--||||||||----------------------]
./_==____________________|
...),---.(_(__) /
..// (\) ),----".'
.//___//
/`----' /
____ /


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 23:0
 


دانلود بازی فرار از زندان برای PC

 

 

 

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy

دانلود بازی فرار از زندان برای PC

 

بازی Prison Break The Conspiracy نامی آشنا برای بسیاری از ما می باشد . این سریال فوق العاده جذاب و دیدنی ، موفق شد عنوان پربیننده ترین و محبوب ترین سریال جهان را از آن خود کند . فرار از زندان داستان برادر باهوش یک جنایت کار است ، که برای نجات او به زندان رفته تا با هوش بالای خود راهی را برای بیرون آوردن برادرش پیدا کند . البته در ادامه ی سریال متوجه خواهید شد که برادر مایکل ( شخصیت اصلی داستان ) جنایتکار نبوده و در دام یک بازی سیاسی گرفتار شده است . محبوبیت این سریال آنقدر بالا بود که بعد از ساخته شدن بازی فرار از زندان ، بازی Prison Break The Conspiracy نیز همانند سریال فرار از ندان ، تبدیل به یکی از بازی های محبوب دوست داران سبک اکشن و ماجرایی شد .

 

بازی Prison Break The Conspiracy برای PC و کنسول های دیگر  توسط کمپانی Deep Silver تولید شده است که ما امروز ، نسخه ی کامپیوتری آن را آماده دانلود کرده ایم . در بازی فرار از زندان شما به عنوان یک مامور ویژه به زندان رفته و باید کشف کنید که مایکل اسکافیلد چگونه می خواهد برادرش را از زندان خارج کند . بازی Prison Break The Conspiracy گرافیک بسیار خوبی دارد و صدا گذاری هم فوق العاده است . مراحل بازی به شکلی طراحی شده اند که شما را یاد بازی های مانند هیتمن می اندازند ، اما نبرد های اکشن در بازی نیز وجود دارد که باعث جذابیت بازی شده اند . پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید ، زیرا میتواند شما را ساعت ها محو خود کند . شما هم اکنون می توانید بازی Prison Break The Conspiracy را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Prison Break The Conspiracy :

-    ویژگی های گرافیکی جذاب در بازی
-    مراحل مختلف فکری و اکشن
-    داستان زیبا ، که برگرفته از سریال فرار از زندان می باشد
-    امکان استفاده ی کاملآ رایگان از تمامی ویژگی های بازی
-    مناسب برای گروههای مختلف سنی
-    سازگار با ویندوز های مختلف از جمله ویندزو ۷
-    صداگذاری سینمایی و گیم پلی فوق العاده
-    و …

 


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:46
 

ادامه مطلب


دانلود بازی GTA در تهران

 

 

 بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود. یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و ... و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود.

 
درضمن با اجرای فایل Missionchanger.exe میتوانید بازی را به حالت قدیمی یا جدید (درتهران) و یا بالعکس تغییر دهید.
 
 
 
منبع:بازي كيدس

نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:43
 


دانلود بازی GRID 2 برای PC

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:39
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Crysis 3 برای PC

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

 


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:32
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای pc

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:31
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Sniper Elite V2 برای PC

 

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. .

 


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:27
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Hitman Absolution برای Pc
soft98بازی Hitman همیشه چالش بر انگیر بوده و طبق نسخه های قبلی این اثر،‌ بازیکنان همواه از راه آسان تر بازی و مراحل را به اتمام می رساندند، یعنی اینکه همه  ی دشمنان را به گلوله می بستند و مخفی کاری هیچ معنایی نداشت.
اما در Hitman Absolution قضیه به کلی فرق دارد و به همین دلیل است که آقای Tore Blystad نگران فروش بازی Hitman Absolution است. بسیار هم عالی است که فقط بازیکنان حرفه ای و کارکشته این بازی را تمام کنند و بقیه که هیچ تجربه یا حرفه ای در بازی های مخفی کاری ندارند، به دنیای هیتمن راه پیدا نخواهند کرد. بازی هیتمن همان دلچسبی قبل را دارد اما انتقادها روی این بازی و انتظارها بسیار بالاست.
بازی Hitman Absolution در آمریکا اتفاق می افتد و اینگونه که گفته شده است، تمام دشمنان و  افراد عادی و هر شخصیتی به جز خود مامور ۴۷ هر کدام عکس العملی مختلف از خود نشان می دهند در مواقعی که احساس خطر کنند و در حالت های متفاوت، پس باید مطمئن شد که هیتمن ۵ یک اثر فر اطبیعی در  دنیای بازی های رایانه ای است.

نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:22
 

ادامه مطلب


دانلود بازی The Amazing Spider-Man برای PC

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

 


نوشته شده توسط games79 در پنج شنبه 13 تير 1392

و ساعت 22:21
 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره



لوگوی ما



جستجو

     

پیوند های روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

لیست تمام پیوند ها



صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها |  ذخيره صفحه |  لينك آر اس اس  |  طراح قالب

 

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by games79
Design By : wWw.Theme-Designer.Com