شارژ ایرانسل

فال حافظ

 

صفحه اصلی

ايميل ما

آرشيو مطالب

طراح قالب

 
  کاربر مهمان، خوش آمديد!

منوی اصلی
لينکهاي سريع
صفحه نخست
ايميل ما
آرشيو مطالب
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
طراح قالب

آرشیو ماهانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های pc و آدرس games79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

لوگوی دوستان


آمار بازدید

تبلیغات





نسخه جدید بازی رانندگان حرفه ای بهمراه جوایز ارزنده آغاز شد

 

 

game

 بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید!
مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید. 
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.
بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!


نوشته شده توسط games79 در سه شنبه 29 مرداد 1392

و ساعت 18:21
 


سلام دوستان عزیز

اگر از وبلاگ ما خوشتان امده است

لطفا نظر بگزارید

واگر مطلبی که  خوشتان میاد به من در قسمت نظرات بگویید

تا من برایتان بگزارم

                                                       باتشکر مدیریت games79


نوشته شده توسط games79 در یک شنبه 20 مرداد 1392

و ساعت 9:24
 


بازی آنلاین اینترنتی فوتبالی

ـ

نوشته شده توسط games79 در سه شنبه 25 تير 1392

و ساعت 18:21
 


دانلود بازی کالاف دیوتی4

 

سری های اول این عنوان با پسوند World War 2 به ترتیب برای کال اف دیوتی, کال اف دیوتی ۲ ,   و کال اف دیوتی ۳ منتشر شد. در سال ۲۰۰۷ بود که این پسوند از World War 2 به Modern Warefar تغییر کرد و اولین نسخه هم نیز در سال ۲۰۰۷ با نام کال اف دیوتی ۴ :Modern Of war منتشر شد بعد از این عنوان ، شاهد لانچ کال اف دیوتی :Modern Warfar Black Ops در سال ۲۰۱۰ بودیم بعد از این عنوان ,در نوامبر سال ۲۰۱۲ شاهد بازی  Black Ops 2 بودیم .

کال اف دیوتی 4

،

نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 18:7
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

نسخه کم حجم شده

 

بازی Call Of Duty 2 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. سری بازی های بازی Call Of Duty از محبوبترین عنوانهای اکشن اول شخص محسوب می شود که تاکنون شماره های متعددی از آن روانه بازار شده است . امرور تصمیم گرفتیم بازی Call Of Duty 2 را که یک سکوی پرتاب و معرفی قدرتمند برای بازی Call Of Duty  محسوب می شد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .

بازی Call Of Duty 2 نسبت به تسخه اول مشمول تغییرات زیادی شده و از لحاظ گرافیک و گیم پلی پیشرفت قابل توجهی داشته است . داستان بازی Call Of Duty 2 وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند و شما را با سربازانی آشنا می کند که هر کدام سرگذشت متفاوتی دارند و داستانشان در قالب یک دفترچه خاطرات در مراحل مختلف برای بازی باز روایت می شود . اگر از علاقمندان به سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 2 نسخه کم حجم را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 


نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 18:6
 

ادامه مطلب


دانلود بازی کالاف دیوتی3

 

دانلود <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com"
href="http://bazikids.com"
_fcksavedurl="http://bazikids.com" >بازی</a> Call of
Duty 3

 

Call of Duty 3 سومین سری از سری بازی های Call of Duty است که در سال 2006 توسط شرکت Activision منتشر شد. این بازی با توجه به محبوبیت بالای آن نیازی به معرفی ندارد. این نسخه از کال آف دیتونی دارای رنک  8.8 در طبقه بندی IGN و GameSpot است. این بازی در زمان انتشار تنها برای PlayStation و XBox ارائه شد، هم اکنون شما میتوانید نسخه کامپیوتری آن را با دو زبان روسی و انگلیسی برای اولین بار در میان سایت های ایرانی با لینک مستقیم از بازی کیدز دریافت نمایید.


نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 18:4
 

ادامه مطلب


دانلود بازی کالاف دیوتی
دانلود رایگان بازی کامپیوتر کال اف دیوتی ۵ Call of Duty 5
World at War

 

Call of Duty 5 World at War بازی  کامپیوتری با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی وبسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، وبهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی جنگ جهانی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا وهمانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 5 World at War را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۸ و یکی ازبی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد

 

سری بازی های پرطرفدار Call of Duty سال ۲۰۰۳ در لیست بازی های بسیار پرطرفدارسالیانه قرار گرفت و توانست رقیب قدرتمند این ژانر یعنی سری  بازی های پرطرفدار Medal of Honor کمپانی EA Games را کنار بزند و خود به تنهایی عنوان زیباترین سری بازی های ژانر اول شخص و جنگ جهانی دوم را در دست گیرد !Call of Duty 5 World at War توانسته عنوان زیباترین بازی اکشن  اول شخص دنیای بازی های رایانه ای را در سال ۲۰۰۸ به دست آورد که افتخار بسیار بزرگیست !در این نسخه نبرد های جنگ جهانی در مناطق اقیانوس آرام و اروپای شرقیدر حال رویداد است و نبرد میان چهار ارتش بزرگ امپراطوری ژاپن، امریکا،  شوروی و ارتش نازی های آلمان است .Call of Duty 5 World at War از نگاه منتقدان نیز با استقبال بی نظیری روبرو شدو در اولین نقدی که از سوی مجله معتبر Playstation World از این بازی صورت گرفت،توانست نمره حداکثر و ۱۰ از ۱۰  را دریافت کند که این بازی را از نگاه منتقدان نیز به یک بازی منحصربه فرد و بی نظیر مبدل کرده است .

سازنده : کمپانی
Treyarch
ناشر : کمپانی Activision
تاریخ انتشار : Nov 11, 2008
وب سایت اختصاصی : Call of Duty: World at War
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص جنگ جهانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای
سنی ۱۷ سال و بالاتر .

ویژگی های بازی کامپیوتر کال اف دیوتی Call of Duty 5World at War :
- بازی بسیار زیبای گرافیکی بر اساس فن آوری نوین و منحصر به فرد بازی Call of Duty ۴ و موتور قدرتمند آن بازی ولی به صورت کاملا بهینه شده و بهبود یافته ساخته شده است !
- جلوه های ویژه بسیار عالی، گرافیک بالای بازی و پرداختن عالی به جزئیات، محیط کاملا قابل تخریب و طبیعی .
- مبارزه گروهی بسیار عالی که همرزمانتان به بهترین وجه ممکن شما را در مبارزات سخت ارتشی یاری خواهند کرد .
- محیطی کاملا زیبا که بازیکن حس واقعی حضور در صحنه نبرد واقعی را با تمام وجود لمس خواهد کرد !
- برای اولین بار در سری بازی های Call of Duty ، این نسخه مبارزه گروهی و آنلاین متفاوتی را عرضه می کند که شامل بازی ۴ نفره زیبا به صورت گروهی و یا بازی دو نفره به صورتی که صفحه به دو نیم صفحه تقسیم می شود !
- در این نسخه بازیکنان در نقش بازیکنان ارتش امریکا و همچنین ارتش شوروی با دشمنان می جنگند !
- گرافیک و صدای سینمایی و منحصر به فرد این نسخه در قیاس با تمامی بازی های رایانه ای این ژانر این بازی را به زیباترین این ژانر تا زمان انتشار بازی مبدل کرد !
- و …

 

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی :
-  سیستم عامل : ویندوز XP / ویستا ۳۲ بیتی
- پردازنده : پنتیوم چهار ۳٫۰ GHz
- رم : ۵۱۲ مگابایت (۱ گیگابایت برای ویستا)
- کارت گرافیک : ۲۵۶ مگابایت ، انویدیا GeForce ۶۸۰۰ ، atı Radeon X1800 و یا بهتر
- فصای خالی هارد برای ان زپ شدن ۶ گیگا بایت
- گرافیک و صدای سینمایی و منحصر به فرد این نسخه در قیاس با تمامی بازی های رایانه ای این ژانر این بازی را به زیباترین این ژانر تا زمان انتشار بازی مبدل کرد !

 



نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 18:2
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

 

 دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم + کرک SKIDROW

 منتظر نسخه کم حجم BlackBox بازی باشید …

کرک جدید و تست شده ۳DM به پست اضافه شد.


نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 18:0
 

ادامه مطلب


دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

  • 3344دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

بازی Call Of Duty 1  وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند تا حد زیادی از بازی مدال از افتخار الهام گرفته است اما پس از مدتی کمپانی قدرتمند Activision با نوآوری بسیار سری Call Of Duty را تبدیل به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهای اکشن کرد .

بازی Call Of Duty 1 نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با روایت و صحنه سازی مناسب از جنگ جهانی دوم به خوبی جای خود را میان بازی های هم سبک خود باز کند . اگر از علاقمندان به سری بازیهای ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 1 نسخه کم حجم را  با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 





نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 17:59
 

ادامه مطلب


دانلود بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر
 
سلام
بدون شک مسابقه شعر یادت نره یکی از پرطرفدارترین مسابقات تلوزیونی می باشد.در این مسابقه شما باید از میان چند موزیک مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید و سپس آن موزیک برای شما به حالت اجرا در خواهد آمد اما در میانه , موزیک قطع شده و شما باید ادامه آن را بصورت کاملا صحیح وارد نمایید.اگر پاسخ شما صحیح باشد به مرحله بعد راه پیدا می کنید در غیر این صورت شما از بازی خارج می شوید.اکنون یک نسخه آزمایشی از این مسابقه برای کامپیوتر ساخته شده است که شما می تواند در قالب یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کنند وارد این مسابقه شوید.این بازی نیازی به مشخصات سخت افزاری بالایی ندارد و در بیشتر کامپیوتر ها قابل اجرا می باشد.

دانلود بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر


دانلود بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر

دانلود بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر


در صورت داشتن هر گونه مشكل براى نصب و استفاده از اين برنامه و يا درخواست برنامه هاى مورد نظرتان در خواست خود را در بخش نظرات قرار دهيد.

رمز عبور : www.appdownload.ir
حجم فايل: 27.1 مگابایت
بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر,شعر یادت نره برای کامپیوتر,sher
yadet nare,شعر یادت نره,دانلود بازی شعر یادت نره,دانلود بازی شعر یادت
نره برای کامپیوتر,دانلود بازی شعر یادت نره برای pc,دانلود بازی شعر یادت
نره برای پی سی,دانلود بازی شعر یادت نره برای ویندوز,بازی شعر یادت
نره,بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر,شعر یادت نره برای pc,بازی شعر یادت
نره برای پی سی,بازی شعر یادت نره برای ویندوزدانلود با لينك مستقيم

نوشته شده توسط games79 در جمعه 14 تير 1392

و ساعت 16:42
 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره



لوگوی ما



جستجو

     

پیوند های روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

لیست تمام پیوند ها



صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها |  ذخيره صفحه |  لينك آر اس اس  |  طراح قالب

 

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by games79
Design By : wWw.Theme-Designer.Com